A reclamat friptura arsă la OPC! Top sesizări la Protecţia Consumatorilor

0
71

Încurcate sunt căile Domnului. Un reclamat a sunat la Protecţia Consumatorilor pentru a sesiza că preparatul servit la un restaurant nu corespundea aşteptărilor. Pînă aici nimic ieşit din comun. Apelul a fost făcut însă la ora 5 dimineaţă la cîteva zile după ce a fost degustată mîncarea iar la capătul celălalt al firului era chiar şeful Protecţiei Consumatorilor Buzău. Comisarul şef al OPC a fost luat practic la întrebări în timp ce se afla în aşternuturi.
În fapt reclamaţiile sunt la ordinea zilei şi ocupă o bună parte din activitatea comisarilor Protecţiei Consumatorilor. A fost realizat şi un top. Cele mai multe nemulţumiri pe care buzoienii le reclamă sunt legate de firmele de telefonie, calitatea produselor şi facturile pe care le percep acestea.

TOP DOMENII – RECLAMAŢII
1. Telefonie
2. Comerţ Online
3. Servicii – Apă potabilă , gaze naturale, electricitate
4. Pieţe auto – acumulatori
5. Alimente

Comisaritatul pentru Protecția Consumatorilor își desfășoară activitatea cu un număr restrîns de personal. Cinci angajați trebuie să dea curs zilnic reclamațiilor la care se mai adaugă activitățile tematice de control.

Florin Zafiu

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ