NEVOIŢI SĂ-ŞI SCHIMBE ACTELE DE IDENTITATE

0
404

Numeroasele modificări urbanistice operate de Primăria Municipiului Buzău, în ultima perioadă, afectează actele de identitate ale cetăţenilor. Cei care locuiesc în zonele unde au fost atribuite numere administrative, ori au fost schimbate denumirile străzilor, trebuie să obţină adeverinţe de la Primărie şi să-şi obţină noi cărţi de identitate, cu adresele actualizate.
Având în vedere hotărârile adoptate de Consiliul Local al Municipiului Buzău, Primăria aduce la cunoştinţa cetăţenilor municipiului că s-au aprobat numeroase modificări urbanistice, cum ar fi: pentru 55 de străzi din municipiu s-a realizat arondarea blocurilor de locuinţe şi s-au atribuit numere administrative;
39 de alei pe care sunt situate blocuri în cartierele din municipiul Buzău, au căpătat denumiri de stradă și s-a atribuit număr administrativ-poștal, pentru fiecare imobil ; s-au schimbat 13 denumiri de străzi din municipiul Buzău. Ca urmare, reprezentanţii primăriei recomandă cetățenilor municipiului Buzău să consulte aceste modificări în site-ul www.primariabuzau.ro, la secţiunea adrese noi în municipiul Buzău. Totodată, că aceste schimbări vor afecta actele de identitate, care trebuie schimbate. Înainte, însă, cetăţenii trebuie să obţină o adeverinţă de la Ghişeul Unic al Primăriei. Pentru a evita aglomeraţia, un consilier local a propus ca un funcţionar de la acest ghişeu să fie desemnat să se ocupe numai de aceste adeverinţe. Propunerea a fost agreată de primarul Constantin Toma, care a spus că vor fi două personae şi nu una care vor răspunde de eliberarea adeverinţelor.
Cheltuielile pentru schimbarea documentelor vor fi suportate din bugetul local, respectiv taxa de 7 lei pentru eliberarea cărții de identitate și taxa de 1 leu pentru eliberarea cărții de identitate provizorie.

Laurenţiu Marinov/Robert Oprea

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ