“Pașapoartele” au un ghișeu de urgență

0
4

Program extins de lucru
Conducerea Prefecturii Buzău a anunțat extinderea programului de lucru la Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte în condițiile în care de obicei pe timpul verii adresabilitatea este în creștere. A fost înființat și un ghișeu de urgență pentru situații speciale.
Vacanța de vară coincide de obicei cu momentul în care Serviciul de Pașapoarte este luat cu asalt de către buzoieni. O dată cu ridicarea restricțiilor, o parte dintre cetățeni își aleg să își petreacă câteva zile libere în afara țării, în zone exotice, departe de spațiul european și atunci au nevoie de pașapoarte. Din acest motiv, conducerea Prefecturii Buzău a anunțat extinderea programului de lucru cu publicul.
O bună parte dintre solicitări sunt făcute pentru copii iar pentru a rezolva situațiile speciale, la nivelul Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte a fost înființat un ghișeu de urgență.
De asemenea, pentru evitarea deplasării și supraaglomerării la sediile serviciilor publice comunitare de pașapoarte, în vederea ridicării pașaportului simplu electronic, autoritățile recomandă cetățenilor să solicite, cu ocazia depunerii cererilor, expedierea documentelor de călătorie prin serviciile de curierat la domiciliul sau reședința titularului. În perioada 1 ianuarie-15 iunie 2022, la nivel național, au fost eliberate 1.163.458 documente de călătorie, ceea ce reprezintă o creștere cu 129,07% față de anul 2021, respectiv cu 48,28% față de anul 2019.

Florin Zafiu
Adrian Meteleanu

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ