Abonaţii companiei Telekom România nu şi-au putut folosi luni telefoanele şi datele mobile, după ce reţeaua a căzut complet. Avaria a fost resimţită din plin şi de clienţii din Buzău, care pe durata întregii zile nu au putut efectua şi primi apeluri. Acest lucru a provocat un val de nemulţumire din parte celor care plătesc conştiincioşi abonamentele, dar creat şi probleme de natură economică, firmelor care deţin telefoane de serviciu în această reţea şi care ieri au pierdut legătura cu angajaţii. Aseară târziu, compania a anunţat că defecţiunea s-a remediat. Reprezentanții Telekom România au făcut anunțul legat de problemele tehnice pe pagina oficială de Facebook:
“Vă anunțăm că rețeaua mobilă este complet funcțională începând de aseara, de la ora 21:30. Folosim acest prilej să vă mulțumim pentru răbdare și pentru susținerea echipelor tehnice care au depus eforturi uriașe pentru rezolvarea problemelor. Situația a fost cauzată de un echipament care a cedat, în contextul mai larg al unor lucrări de modernizare și de creștere a capacității rețelei mobile. În următoarea perioadă, specialiștii noștri vor continua să monitorizeze îndeaproape toți parametri rețelei”, a transmis Telekom România.
Pe aceeşi cale, abonaţii au transmis mii de mesaje în care îşi exprimă nemulţumirea.
“În contextul unor lucrari de mentenanta si modernizare incepute in vara anului 2017 si nerealizate nici pana in momentul de fata, va anuntam ca ne reziliem contractele cu aceasta minunata companie! Facturile pe care le platim de 2 sau chiar 3 ori pentru aceeasi luna sa va fie punct de sprijin pentru lunile in care NU veti mai incasa deloc! Va dorim faliment placut si inmormantare fara fast…”
“Si asta e tot? Si cine plateste pentru neplacerile create? Voi chiar va bateti joc de lume”
“Dacă o sa mai fie probleme,o sa pierdeți foarte mulți abonați! Oricum foarte multe persoane o sa își rezilieze contractele, din cauza celor întâmplate ieri! Majoritatea au înțeles problemele care au fost pana in momentul de fata, cu facturile, dar cred ca la cea de ieri nu se aștepta nimeni!”
Situaţia creată de căderea reţelei Telekom a intrat şi în atenţia Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Buzău. Reprezentanţii instituţiei spun că abonaţii pot depune reclamaţii şi pot cere să fie despăgubiţi.(Laurenţiu Marinov)