ŞI, TOTUŞI, TAXATOARELE DE PE AUTOBUZ VOR FI DATE AFARĂ ?

5
3164

 

În urmă cu câteva zile mai multe taxatoare s-au adresat redacţiei Tv Buzău, îngrijorate că „după ce va trece campania electorală, vom fi date afară!”.

autobuz-2La rugămintea acestora, reporterul Tv Buzău s-a adresat conducerii Trans-Bus pentru a afla informaţii suplimentare.

Directorul societăţii, Gică Toader, a ţinut să infirme acestă informaţie: „Nu e adevărat, nu vom da nicio încasatoare afară. Dimpotrivă vom angaja încă două, după ce una şi-a găsit alt loc de muncă, iar o a doua a intrat într-un concediu medical prelungit”.

O declaraţie cât se poate de concisă, care punea practic capac peste acest subiect.

Numai că, vineri dimineaţă, un comunicat de presă emis de Trans-Bus, readuce îngrijorarea printre zecile de taxatoare.

Într-un program pilot, pe ruta nr. 3, nu vor mai exista taxatoare, iar biletele vor fi emise de către şofer! Iar dacă „pilotul” va ţine, atunci se va proceda similar şi pe celelalte rute.

În plus, se vorbeşte despre implementarea sistemului e-ticketing. Mai pe româneşte, tradiţionalele bilete de hârtie vor fi înlocuite de cartele magnetice care vor fi vizate de călători printr-un dispozitiv la urcarea în autobuz. Din nou, prezenţa taxatoarelor în autobuze devine superfluă.

IATĂ COMUNICATUL TRANS-BUS

„Societatea de transport public de persoane intră de azi într-o nouă etapă de funcţionare, aceea de implementare a unui „Proiect pilot pe traseul nr. 3”. Astfel, cel două autobuze achiziţionate recent sunt începţnd de azi monitorizate GPS, monitorizate video,iar încasarea contravalorii tichetelor se va face direct de către conducătorul auto. Urcarea în autobuze se va face doar pe uşa din faţă, iar coborârea pasagerilor doar pe uşa din spate.

Cele două autobuze vor circula începând de luni, 14.11.2016 pe ruta nr. 3 şi dorim să transmitem călătorilor că mizăm pe sprijinul şi colaborarea lor în a face din acest program pilot o afacere de succes.

Ne propunem în continuare, în funcţie de rezultatele proiectului, implementarea de sisteme integrate de taxare în staţiile mijloacelor de transport în comun (E-ticket), acces WI-FI gratuit, dispozitive de comunicare prin care să informăm călătorii de timpul rămas până la sosirea următoarei curse în staţii”.

Auraş Tereacă

 

 

DISTRIBUIȚI

5 COMENTARII

  1. Ca si pe timpul celuilalt regim, cunoaştem funcționarea autotaxării dar autobuzele cu doar 2 rânduri de uşi îngreunează considerabil timpul traseului din 2 motive: 1- şoferul va pierde vreme şi pt taxarea pasagerilor şi 2- urcarea doar prin față şi coborârea doar prin spate va crea aglomerație şi ambuscade şi deci va creşte timpul parcurgerii traseului. Prin urmare generalizânduse sistemul, se vor forma mini-echipe de supracontroale din casierele angajate nu toate vor avea acest noroc şi în acest fel foarte multe angajate îşi vor pierde slujba. Acest lucru va mări numărul de şomeri din Buzău unde şi aşa î-ți găseşti foarte greu un loc de muncă !

  2. De ce cei ce călătoresc cu Autobuzul 3 ca sa ajungă de la piata in cartierul Posta trebuie sa plătească al doilea bilet ?
    Autobuzul are cap de line in Mihai Viteazu este vorba de 2 statii
    Va multumesc

  3. Nu pe dl Toader trebuie sa il intrebati, el altcineva care se lauda in oras ca il conduce pe acest domn, caci singur nu poate lua decizii. Asadar vorbiti cu dl C.T. care a zis in tot orasul ca fara el directorul societatii e fara putere de decizie. Buna treaba nu? Luati istoricul dlui C.T. Eu cred ca e o discreditare a acestui om fata de dl primar Toma si fara de dl Gica Toader.

  4. Eu personal merg in general pe linia 5 care este mereu aglomerata ,din statia de unde urc eu de obicei urca cel putin 5-10 persoane majoritatea pensionari, intrebarea mea este cam cat va sta autobuzul in statie pana cand soferul va verifica toti pasagerii care urca? Si intrebarea numarul 2 daca pe linia 2 se circula pana la pod la matesti de ce nu merg si alte autobuze pana in comunele limitrofe?

    • E mai greu ca autobuzele sa circule pana in celelalte comune limitrofe. Distanta dintre ultima statie de autobuz de pe traseu si celelalte comune limitrofe este prea mare.

Comments are closed.