Primăria Buzău trebuia să organizeze astăzi concurs pentru ocuparea a 22 de posturi disponibile în cadrul mai multor direcții din Palatul Comunal. Numai că examenul a fost suspendat chiar înainte de susținerea primei probe. Primarul Constantin Toma a decis ca examinarea să nu se mai desfășoare după ce a constat o deficiență și anume că organizatorul nu a specificat bibliografia pentru una dintre probe, așa cum cere legea.
Vina pentru toată încurcătura îi aparține unui angajat al Primăriei, care a primit sarcina de a se ocupa de organizarea concursului. Se pare că funcționarul nu a scăpat de mustrarea edilului.
22 de posturi au fost inițial scoase la concurs de municipalitate, disponibile în cadrul mai multor structuri din Palatul Comunal. De exemplu, era nevoie de personal la Serviciul de Relații cu Publicul, la cel de Contencios Administrativ, la Biroul Îndrumare și Control Asociații de Proprietari ori la Serviciul de Urbanism.
Pana sa va de inca o minciuna pentru presa,in afara faptului ca or fi fost ceva erori.principalul motiv ar fi ca cei înscriși la concurs erau tineri,fara experienta care nu au habar.
Poate își da seama si primarul cam ce înseamnă Primăria fata de Grupul cel mai Romet sau Aromet
Daca puteți verificați ca idee candidații înscriși pt.concurs.
Poate avem împreună surprize plăcute.
Tilica tu ce ai fi vrut sa angazeze tot dinozauri?
Ce ar însemna pentru matale dinozaur?
Scopul e sa atragi profesioniști care nu se înghesuie sa vina la noua conducere a Primăriei.
A renunțat pentru a nu se face de ras!
sa nu ne mai chinuim cu ccncursurile.interviurile sunt cele mai bune.oricum to t omul se experienteaza la locul de munca