Facturi neemise de 7 luni la curentul electric

0
13

Sfaturi de la Protecția Consumatorilor
Facturile la energia electrică întârzie să ajungă la abonați de câteva luni de zile.
Protecția Consumatorilor Buzău anunță că abia clienții au început să leprimească iar de vină ar fi un soft. Totuși, în situația în care sumele sunt mult prea mari, au posibilitatea de a le reeșalona.
De asemenea, prin intermediul unei informări Hidroelectrica anunță că se fac
“eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor”. Protecția Consumatorilor Buzău mai trage un semnal de alarmă. În situația în care facturile vor fi emise cu penalități de întârziere atunci buzoienii sunt sfătuiți să depună reclamații în cadrul instituției.
Deocamdată la Protecția Consumatorilor nu au fost înregistrate plângeri în schimb dacă facturile în continuare vor întârzia autoritățile se așteaptă ca situația să se schimbe.

Florin Zafiu
Adrian Meteleanu

DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ