Din ce în ce mai greu să îți reclami nemulțumirile
Buzoienii nemulțumiți de serviciile și produsele oferite de către agenții economici ar putea să primească o lovitură din partea instituției către care tocmai își îndreaptă pașii atunci când doresc să facă o reclamație. Conducerea Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Buzău a anunțat că pe viitor toate sesizările ar putea fi primite din parte oamenilor doar online. Practic, nu va mai exista un dialog în adevăratul sens al cuvântului între reclamanți și autorități, petițiile și dovezile urmând să fie trimise doar prin mail.
Până și comisarii Protecției Consumatorilor au ajuns să ceară socoteală agenților economici tot online, din pricina faptului că birourile de relații cu publicul sunt din ce în ce mai rare.
În ultima perioadă Protecția Consumatorilor a fost asaltată de reclamații venite din partea buzoienilor , cele mai multe cu referire la facturile de energie electrică , gaze și telefonie.
Florin Zafiu